Пациенттердің құқықтары мен міндеттері


Пациенттің құқықтары:

Қазақстан Республикасының «Адамдардың денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» кодексіне және халықаралық стандарттарға сәйкес пациенттердің құқығы бар:

- Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен тізімге сәйкес тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін (бұдан әрі - медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) алу;

- медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі аясында дәрі-дәрмектермен және медициналық мақсаттағы бұйымдармен қамтамасыз ету;

- өз қаражаты, ерікті сақтандыру және басқа да тыйым салынбаған көздер есебінен медициналық көмектің кепілдендірілген көлемінен асатын қосымша медициналық қызметтер;

- медициналық ұйымды еркін таңдау, сапалы және уақтылы медициналық көмек;

- клиникалық зерттеулер және денсаулыққа әсер ететін факторлар туралы ақпарат алу құқығы;

- денсаулық сақтаудың білім беру ұйымдарының клиникалық жағдайында медициналық көмек алған пациенттер оқу процесіне қатысудан, сондай-ақ медициналық диагностикалық процедуралар кезінде үшінші тұлғалардың қатысудан бас тартуға құқылы;

- диагностика, емдеу және күтім процесінде лайықты емдеу, мәдени және жеке құндылықтарды құрметтеу:

- олардың денсаулығының жай-күйі, зерттеу нәтижелері, алдын-алу, диагностика және оңалту әдістері туралы ақпарат;

- мемлекеттік органдардан, ұйымдардан және емдеуші дәрігерден өз құзыреті шегінде аурудың алдын-алу, диагностикалау, емдеу және медициналық оңалту әдістері, клиникалық зерттеулер және денсаулыққа әсер ететін факторлар туралы ақысыз ақпарат алу:

- басқа адамдарға қауіп төндіретін аурулардан зардап шегетін, ауыр психикалық ауытқулармен ауыратын науқастардың жағдайларын қоспағанда, медициналық көмек алудан бас тарту (шок, кома);

- пациенттердің діни және рухани сенімдерін көрсететін діни қызметтер;

- медициналық және фармацевтика қызметкерлерінің іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) денсаулық сақтау ұйымының өзінде жоғары тұрған органға және (немесе) сот тәртібімен шағымдар мен ұсыныстарға арналған қораптар арқылы жүгіну арқылы шағымдану,

Пациенттің міндеттері:

- денсаулығын сақтау және нығайту шараларын қабылдауға;

- медицина қызметкерлерімен қарым-қатынаста сыйластық пен әдептілік таныту;

- дәрігерге аурудың диагностикасы мен емделуіне қажетті барлық ақпарат туралы хабарлаңыз, медициналық араласуға келісім бергеннен кейін емдеуші дәрігердің барлық нұсқауларын қатаң сақтаңыз;

- ішкі тәртіп ережелерін сақтауға және медициналық ұйымның мүлкіне қамқорлық жасауға, медициналық көмек алу кезінде медициналық персоналмен ынтымақтасуға. (науқас балаға тікелей стационарлық көмек көрсететін ата-аналарға немесе басқа адамдарға жүгіну керек).

- медициналық қызметкерлерді диагностикалау және емдеу барысында денсаулық жағдайының өзгеруі туралы, сондай-ақ басқаларға қауіпті аурулар немесе олардың күдіктері туралы уақтылы хабардар ету;

- басқа пациенттердің құқықтарын бұзатын әрекеттер жасамауға;

- Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де міндеттерді орындау.

Тұрмыстық зорлық -зомбылық біздің дамыған қоғамда тұратынымызға қарамастан , бүгінгі күнде өзекті мәселе болып табылады
2021 ж. 02 қар.